20 sierpnia 2012

Rocznica i konkursiwo !


Wielkimi  krokami  zbliża się dzień, w którym minie rok mojego  bloga...
Początki  były  trudne, ale idzie mi  coraz lepiej (przynajmniej  takie mi się wydaje). Bardzo ciesze się, ze do  mnie zaglądacie i  ze mogę się z Wami  podzielić tym co  z mojej  malej  kuchni wychodzi.
Do sedna... Mały konkurs! 

Chciałabym żebyście  napisali co Wam się  u  mnie podoba, czego  mogło  by  być więcej   i co powinnam w nim zmienić w swoim blogu.
Kilkoro  z Was nagrodzę niespodziankami !!

Konkurs rozwiąże w rocznice - 29-tego sierpnia !

Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze !!

Jusia :)




*Obrazek  zapożyczony  z Google :) 

4 komentarze:

  1. Lubię Twojego bloga! Za co? Za jasne i czytelne przepisy. Za to, że są one skierowane do polskich kobiet, które cenią sobie czas. Zza to, że składniki są łatwo dostępne. I za to, że zdjęcia są tak apetyczne, że ślinka zawsze cieknie po klawiaturze! Dzięki za te wszystkie inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za co lubię Twój blog? Odpowiedzi jest kilka...
    J - jedzenie, które często przyprawia mnie o spory ślinotok (zwłaszcza wieczorem, kiedy lodówka zamknięta jest na 4 spusty)
    U - ujęcia samego sedna w potrawach
    S - smak potraw, który zawsze jest niezawodny
    I - innowacyjność potraw, zawsze trafiona
    A - atrakcyjne zdjęcia, zawsze niesamowicie apetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam Cię od jakiegoś czasu. Chyba nawet weszło mi to w krew. Uwielbiam rozpieszczać moją rodzinę dzięki Twoim pomysłom! Mam nadzieję, że będzie tak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i się spóźniłam... Ale to wszystko przez nową lodówkę :D Kupiliśmy wczoraj a dziś nam ją przywieźli.
    Ale i tak napiszę, co lubię w Twoim blogu, nawet jeśli nie weźmiesz mnie pod uwagę.
    Uwielbiam to, co gotujesz i właściwie wszystko, co tu pokazujesz wiem, że na pewno jest pyszne. Skorzystałam z kilku Twoich przepisów i nigdy się nie zawiodłam. I mam nadzieję, że po powrocie z Polski znów wrócisz do gotowania i pokazywania nam jego efektów :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze :)

Follow Us

Cook'd it!