31 sierpnia 2012

Rozwiązanie...

Dziś rozwiązanie konkursu!


Trochę się spóźniłam i  bardzo  Was za  to  przepraszam, ale to  wszystko przez masę wakacyjnych  wydarzeń, ale o  tym innym razem.. 

Wracając do  meritum... chciałam bym bardzo  podziękować wszystkim, którzy  do  mnie zaglądają. Bardzo  się cieszę, że jesteście i  mam nadzieję, że chociaż czasem korzystacie z moich przepisów. 

Postanowiłam, przyznać nagrodę dla wszystkich  komentujących... Każdy  otrzyma ode mnie drobiazg ! 

Dzikowiec napisała świetny komentarz, bardzo oryginalny, prowadzi także śwtenego  bloga, którego  bardzo  serdecznie wszystkim polecam - Dzikowiec od kuchni  !

Piękny  komentarz dodała Kulinarna Ja z bloga o tej samej nazwie. Cieszę się, że moje przepisy  trafiają w gusta pięknych  polek  ;)

Magda, która co  prawda troszkę się spóźniła, ale jest  ze mną od samego  początku  i  testuje moje przepisy na swojej  rodzinie też dostanie ode mnie jakiś drobiazg. Sama jest dumną mamą i  prowadzi dwa blogi, które Wam polecam  Handmade by Magda  o przeróżnych  cudeńkach  a także Kuchnia dla niewtajemniczonych, gdzie możecie znaleźć między  innymi  przepis na wspaniały  tort !

Jeszcze  jedna osoba dodała świetny komentarz, jednak  nie wiem komu  mam podziękować gdyż wpis był anonimowy.


Dziękuje jeszcze raz wszystkim, którzy  czytają moje mojego  bloga  i  zostawiają komentarze. 

Zostało mi  jeszcze troszkę wakacji, więc uciekam korzystać !!!

Pozdrawiam Was serdecznie...


* w sprawie wysyłki  drobiazgów skontaktuje się z Wami  po  powrocie do  domu :)

Buziaki :)



6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę :) Dziękuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku super, bardzo się cieszę:) Wielu inspiracji życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, dziękuję za wyróżnienie:) Anonim nazywa się Ewa :) Zostawiam swój mail eorendorz@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, ja też jestem jusia i też lubię gotować. Zainteresowąły mnie Twoje przepisy, i zostanę na dłużej;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miło :D
    A teraz już wróciłaś z wakacji, więc czekam na przepisy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja wróciłam z urlopu, czekam na Twoje inspiracje :d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i komentarze :)

Follow Us

Cook'd it!